Afdækning af kundebehov
Udvikling af ideer
Mål for udvikling
Færdigt resultat
Kundebehov i Tyskland
Interview af net ejere og planlæggere samt måling af tidsforbrug ved grave, blæse og splidse arbejde - gav disse ønsker til en ny løsning
- Kortere installationstid
- Vejr uafhængig blæsning og splidsning
- Bedre udnyttelse af entreprenører og erfarne splidsere
- Mere kompakt og diskret design
Afdækning af kundebehov
Udvikling af ideer
Mål for udvikling
Færdigt resultat
Udvikling af ideer sammen med med tyske kunder
Work shop med danske og tyske fiber- installatører, industrielle designere og Triarca
- Brug af erfaring med udrulning i Skandinavien med homes passed rate på over 85 %
- Tyske og danske fiberinstallatører sammenlignede produkter og metoder
- Valg af de ideer der ville give størst værdi for tyske kunder
Afdækning af kundebehov
Udvikling af ideer
Mål for udvikling
Færdigt resultat
Fastlæggelse af udviklingsmål for den færdige løsning
Triarca beskrev konkret i samarbejde med tyske fiberinstallatører hvilke behov den nye løsning skulle opfylde:
- Hurtigere installation – billigere og bedre til at få mere ud af flaskehalse som erfarne splidsere
- Vejr uafhængig splidsning – mulighed for at splidse 365 dage om året
- Færre fejl samt at undgå omkostninger til arbejdspladsindretning
- Mulighed for dokumentation af arbejde
Afdækning af kundebehov
Udvikling af ideer
Mål for udviklingen
Færdigt resultat